Onze aanpak

1

Ontvang een gratis indicatie

2

Jouw specialist bepaalt de aansprakelijkheid

3

Voorschot van de schadeclaim bepalen

4

Indienen definitieve claim + nazorg

1

Ontvang een gratis indicatie

2

Jouw specialist bepaalt de aansprakelijkheid

3

Voorschot van de schadeclaim bepalen

4

Indienen definitieve claim + nazorg

Direct je letselschade ten gevolge van een bedrijfsongeval claimen?

Door ons te bellen, Whatsappen of door een e-mail te sturen kunnen we je direct vertellen hoe hoog de letselschadevergoeding ongeveer kan zijn en hoe we je kunnen helpen om deze vergoeding zo snel mogelijk te krijgen.

Meld jouw schade online

Letselschade.nl: Al ruim 14 jaar dé partij voor benadeelden en letselschadeslachtoffers 

Letselschade.nl is al ruim 14 jaar hét loket waar slachtoffers van een verkeers- of bedrijfsongeval, medische misser of een ander ongeval terecht kunnen met vragen over het persoonlijk opgelopen letsel. Dat kan zijn voor uzelf, maar bijvoorbeeld ook voor een vriend, vriendin, kennis of familielid.

Wij beantwoorden niet alleen de brandende vragen die er zijn vlak na een ongeval, wij adviseren ook over de juridische stappen die genomen kunnen worden om de schade vergoed te krijgen van de verantwoordelijke.

LetselSchade.nl is onderdeel van Jurilex Letselschade
Unal
"Het ging om een letselschade zaak. Een auto ongeval met materiële en immateriële schade. Onze belangenbehartiger van Jurilex (mevrouw Evers), heeft ons hier doorheen geholpen en zijn er zeer tevreden mee. Ze was meelevend, erg vriendelijk, reageerde snel, ervaren en wikkelde de zaken spoedig af. Onze dank aan Jurilex Letselschade!"
mevrouw Zarager
"Ik ben heel goed en snel geholpen.Altijd snel reactie."
ASHLEY Landsman
"Dhr. Koc heeft ons zeer goed geholpen bij onze letselschade zaak. Het was zeer fijn om ons niet druk te hoeven maken over de afwikkeling, zodat we ons volledig op herstel konden richten. Afspraken waren vanaf het begin duidelijk en werden allemaal nagekomen. Drh. Koc werkt professioneel en kundig! Onze dank is groot!!"
Joyce
"Jurlilex heeft mijn zaak uitstekend afgehandeld. De communicatie verliep vlot en heel netjes."
Wim Westra
"Wij hebben tot tweemaal gebruik gemaakt van de diensten van dhr. Koc van Jurilex en zijn uiterst tevreden over zijn kennis en kunde en de vasthoudende inzet. De ervaring is dermate goed dat ik iedereen die hulp nodig heeft het advies wil geven contact op te nemen met dhr Koc van Jurilex. In 1 woord TOP! en uiteraard onze dank."
dhr. Huijgens
"Dit was de eerste keer in mijn volwassen leven dat ik een ongeval veroorzaakt door een ander meemaakte. Het was tevens de eerste keer dat iemand mij op mijn rechten attendeerde, en mij Jurilex heeft aanbevolen. En zo kwam ik uit bij Praktijk Berg in Leidschendam. Normaal gesproken doe ik niet zo moeilijk wanneer mij iets door eigen schuld is overkomen, maar nu ik het slachtoffer was van iemand anders' onoplettendheid had ik toch de behoefte aan een gevoel van genoegdoening gezien het feit dat dit heel anders had kunnen aflopen, en voor het feit dat ik bijvoorbeeld mijn hele vakantieplannen heb moeten omgooien.Ik heb nu het gevoel dat er recht is gedaan aan de geleden schade, en had niet verwacht dat het allemaal zo eenvoudig kon gaan ! Meneer Berg, mijn hartelijke dank hiervoor !"
Fatima
"Ik ben zeer tevreden over Jurilex. Communicatie alsmede afhandeling zijn goed verlopen. Heel duidelijk en transparant. Ik raad het iedereen aan."
Lenna Omrani
"Nadat ik ben aangereden ben ik meteen goed geholpen door Jurilex. De communicatie verliep soepel, snel en duidelijk. Nadat alles onderzocht was heb ik mijn geld snel ontvangen en kon de zaak afgesloten worden."
Meer reviews

Veelgestelde vragen

 

Is een letselschade advocaat gratis?
Letselongeval op het werk, hoe word ik snel geholpen?
Wanneer verjaart de mogelijkheid voor schadeclaim na werkongeval?
Is mijn werkgever aansprakelijk voor mijn bedrijfsongeval?
Hoe zorg je voor goede verstandshouding na bedrijfsongeval?
Ongeval op het werk, wanneer wordt de Inspectie SZW ingeschakeld?

Meer veelgestelde vragen

Vertel direct je verhaal

Via het contactformulier kun je je verhaal vertellen. We zorgen dan dat je zo snel mogelijk weet waar je recht op hebt. Tijdens kantooruren is dit binnen een uur, buiten kantooruren is dit direct de volgende werkdag.

mr. Mariëlle de Bruin
Of neem gratis contact op met onze specialist
of Whatsapp gratis met onze specialist
mr. Mariëlle de Bruin
WhatsApp

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Buiten deze tijden kun je gebruikmaken van het contactformulier hiernaast of een bericht via WhatsApp sturen.

Vertel direct je verhaal

Via het contactformulier kun je je verhaal vertellen. We zorgen dan dat je zo snel mogelijk weet waar je recht op hebt. Tijdens kantooruren is dit binnen een uur, buiten kantooruren is dit direct de volgende werkdag.

mr. Tiziana Tores
Of neem gratis contact op met onze specialist
of Whatsapp gratis met onze specialist
mr. Tiziana Tores
0880 112 130 WhatsApp

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Buiten deze tijden kun je gebruikmaken van het contactformulier hiernaast of een bericht via WhatsApp sturen.

Vertel direct je verhaal

Via het contactformulier kun je je verhaal vertellen. We zorgen dan dat je zo snel mogelijk weet waar je recht op hebt. Tijdens kantooruren is dit binnen een uur, buiten kantooruren is dit direct de volgende werkdag.

Esmay van Burken, LLB
Of neem gratis contact op met onze specialist
of Whatsapp gratis met onze specialist
Esmay van Burken, LLB
0880 112 130 WhatsApp

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Buiten deze tijden kun je gebruikmaken van het contactformulier hiernaast of een bericht via WhatsApp sturen.

Je selecteerde 'Medische fout'. De volgende vragen zijn daarvoor van belang:

  1. Heb je al een klacht ingediend bij de klachtencommissie van de desbetreffende zorginstelling? Ja/nee
  2. Is die klacht gegrond verklaard? Ja/nee
  3. Is de medische fout minder dan 5 jaar geleden gemaakt? Ja/nee
  4. Ben je bereid om een medisch haalbaarheidsonderzoek uit te laten voeren? Ja/nee
Alle vragen met JA beantwoord

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op. 

1 Of meerdere vragen met NEE beantwoord

Helaas kunnen wij je niet helpen omdat we geen gegronde klacht hebben. Je aanvraag zal dan ook niet in behandeling worden genomen.

 

Je hebt aangegeven psychisch letsel te hebben opgelopen als gevolg van een ongeval. De volgende vraag is daarvoor van belang:

  1. Heb je naast psychisch letsel, ook lichamelijk letsel opgelopen? Ja/nee
Jouw antwoord is JA

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op.

Jouw antwoord is NEE

Helaas kunnen wij je niet helpen, omdat wij niet gespecialiseerd zijn in het behandelen van enkel psychisch letsel. Jouw aanvraag wordt dan ook niet in behandeling genomen.

­Je selecteerde 'geweld’. De volgende vragen zijn daarvoor van belang:

  1. Is het letsel ontstaan door een geweldsincident tijdens werktijd? Ja/nee
  2. Valt het incident te wijten aan de werkgever? (optioneel) Ja/nee
  3. Kun je het ongeval aantonen? (optioneel) Ja/nee
Alle vragen met JA beantwoord

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op. 

1 Of meerdere vragen met NEE beantwoord

Helaas kunnen wij je niet helpen. Wij verwijzen je in dit geval graag door naar het Schadefonds voor Geweldsmisdrijven.