Waarom Nationaal Keurmerk Letselschade?

De Letselschade Raad bouwt momenteel het bestaande Register Letselschade uit tot het Nationaal Keurmerk Letselschade (NKL). Met de komst van dit Keurmerk kunnen slachtoffers erop vertrouwen dat op één overzichtelijke locatie alle bonafide partijen staan geregistreerd, die belangen van mensen met letsel op integere en deskundige wijze behartigen.

Met het NKL wil De Letselschade Raad een duurzame bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van de letselschademarkt. Het keurmerk maakt de markt transparant en borgt de kwaliteit van werkzaamheden van letselschadeprofessionals.

Doelstelling Nationaal Keurmerk Letselschade

Het doel van een Nationaal Keurmerk Letselschade is het voorkomen dat letselschadeslachtoffers in handen te laten vallen van een malafide of ondeskundige belangenbehartigers. Letselschadekantoren die straks ingeschreven staan in dit keurmerk moeten voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Zo wil De Letselschade Raad kwaliteit van dienstverlening herkenbaar maken voor slachtoffers. Door te kiezen voor een dienstverlener met het keurmerk, ben je verzekerd van hoogwaardige en klantgerichte dienstverlening.

Voor wie is het Nationaal Keurmerk Letselschade?

Het keurmerk gaat niet alleen voor belangenbehartigers gelden. Alle dienstverleners die vanuit hun expertisegebied betrokken zijn bij de afwikkeling van een letselschade komen in aanmerking voor het keurmerk. Zij kunnen ermee aantonen aan particulieren of organisaties dat ze kwaliteit leveren, aldus De Letselschade Raad. “Het is één keurmerk voor de hele letselschadebranche; eenduidig en overzichtelijk.”

De Letselschade Raad geeft aan dat het Nationaal Keurmerk Letselschade per 1 januari 2021 ingaat.

Bron: De LetselschadeRaad

Nationaal Keurmerk Letselschade | Letselschade.nl

LETSELSCHADE OPGELOPEN?

lassen ongeval

BEDRIJFSONGEVAL

Telefonisch contact na achterop aanrijding met auto

VERKEERSONGEVAL

hond aan de lijn voorkomen letselschade

OVERIG ONGEVAL

letselschade-expert aan het woord

DIRECT CONTACT OPNEMEN

Onze aanpak

1

Ontvang gratis advies bij letselschade

2

Jouw specialist bepaalt de aansprakelijkheid

3

Voorschot van de schadeclaim bepalen

4

Indienen definitieve claim + nazorg

1

Ontvang gratis advies bij letselschade

2

Jouw specialist bepaalt de aansprakelijkheid

3

Voorschot van de schadeclaim bepalen

4

Indienen definitieve claim + nazorg

Direct je letselschade claimen?

Door ons te bellen, Whatsappen of door een e-mail te sturen kunnen we je direct vertellen hoe hoog de letselschadevergoeding ongeveer kan zijn en hoe we je kunnen helpen om deze vergoeding zo snel mogelijk te krijgen.

Meld jouw schade online

mevrouw C. B.
"Letselschadejurist de heer J.W. Berg heeft mij op een professionele en maatgerichte manier bijgestaan bij het verhalen van de schade na een auto-ongeval. Hij denkt mee, anticipeert en onderhoudt goed contact. Hij heeft mijn schade snel en volledig kunnen verhalen. Alle lof voor zijn inzet!"
Manon
"Fijn geholpen na een aanrijding met een auto. Onderling veel contact, wordt naar het uiterste gestreefd."
heer Stempher
"Erg goed geholpen! Alle zorgen worden uit handen genomen. Jurilex zorgt voor een soepele ordening van de gemaakte kosten bij het desbetreffende ongeval. Ik wil in het speciaal Jan-Willem Berg bedanken voor de perfecte afhandeling van mijn situatie."
Yassine
"M.Koc, aardige vriendelijke helpende man. Heeft me goed geholpen met mijn letselschade. Zeker een aanrader."
Dana Stoffer
"Hele fijne samenwerking. Er wordt echt geluisterd en er werd steeds samen naar oplossingen gezocht. Ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen en het afschuwelijke incident toch op een positieve manier heb kunnen af sluiten."
Meer reviews

Veelgestelde vragen

 

Welke schadeposten zijn er bij letselschade?
Een naaste heeft letselschade en ligt in ziekenhuis. Wat kan ik doen?
Krijgt mijn kind volledige vergoeding van zijn/haar schade?
Is letselschade vermogensschade?
Wie betaalt de hulp van een belangenbehartiger?
Krijg ik als inzittende een vergoeding voor mijn schade?

Meer veelgestelde vragen

Vertel direct je verhaal

Via het contactformulier kun je je verhaal vertellen. We zorgen dan dat je zo snel mogelijk weet waar je recht op hebt. Tijdens kantooruren is dit binnen een uur, buiten kantooruren is dit direct de volgende werkdag.

Of neem gratis contact op met onze specialist
of Whatsapp gratis met onze specialist
mr. Mariëlle de Bruin
0880 112 130 WhatsApp

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Buiten deze tijden kun je gebruikmaken van het contactformulier hiernaast of een bericht via WhatsApp sturen.

Vertel direct je verhaal

Via het contactformulier kun je je verhaal vertellen. We zorgen dan dat je zo snel mogelijk weet waar je recht op hebt. Tijdens kantooruren is dit binnen een uur, buiten kantooruren is dit direct de volgende werkdag.

Of neem gratis contact op met onze specialist
of Whatsapp gratis met onze specialist
Esmay van Burken, LLB
0880 112 130 WhatsApp

Je kan ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur. Buiten deze tijden kun je gebruikmaken van het contactformulier hiernaast of een bericht via WhatsApp sturen.

Je selecteerde 'Medische fout'. De volgende vragen zijn daarvoor van belang:

  1. Heb je al een klacht ingediend bij de klachtencommissie van de desbetreffende zorginstelling? Ja/nee
  2. Is die klacht gegrond verklaard? Ja/nee
  3. Is de medische fout minder dan 5 jaar geleden gemaakt? Ja/nee
  4. Ben je bereid om een medisch haalbaarheidsonderzoek uit te laten voeren? Ja/nee
Alle vragen met JA beantwoord

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op. 

1 Of meerdere vragen met NEE beantwoord

Helaas kunnen wij je niet helpen omdat we geen gegronde klacht hebben. Je aanvraag zal dan ook niet in behandeling worden genomen.

 

Je hebt aangegeven psychisch letsel te hebben opgelopen als gevolg van een ongeval. De volgende vraag is daarvoor van belang:

  1. Heb je naast psychisch letsel, ook lichamelijk letsel opgelopen? Ja/nee
Jouw antwoord is JA

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op.

Jouw antwoord is NEE

Helaas kunnen wij je niet helpen, omdat wij niet gespecialiseerd zijn in het behandelen van enkel psychisch letsel. Jouw aanvraag wordt dan ook niet in behandeling genomen.

­Je selecteerde 'geweld’. De volgende vragen zijn daarvoor van belang:

  1. Is het letsel ontstaan door een geweldsincident tijdens werktijd? Ja/nee
  2. Valt het incident te wijten aan de werkgever? (optioneel) Ja/nee
  3. Kun je het ongeval aantonen? (optioneel) Ja/nee
Alle vragen met JA beantwoord

Je hebt mogelijk een zaak. We ontvangen graag je melding. Eén van onze letselschadejuristen neemt na het verzenden van dit formulier zo snel mogelijk contact met je op. 

1 Of meerdere vragen met NEE beantwoord

Helaas kunnen wij je niet helpen. Wij verwijzen je in dit geval graag door naar het Schadefonds voor Geweldsmisdrijven.